LCA Produktu (Life Cycle Assessment, Ocena Cyklu Życia Produktu) to kompleksowa analiza środowiskowa, która pozwala na ilościowe określenie wpływu produktu na środowisko naturalne na wszystkich etapach jego życia – od wydobycia surowców, przez produkcję, dystrybucję, użytkowanie, aż po recykling lub utylizację. Celem LCA jest zapewnienie pełnego obrazu potencjalnego obciążenia ekologicznego produktu, co umożliwia identyfikację możliwości do jego redukcji oraz optymalizację procesów zrównoważonego rozwoju.
Jako Audytel kompleksowo wspieramy firmy w tym procesie.
Małgorzata Anoszczenko
tel. +48 22 537 50 50
Zweryfikuj LCA (Life Cycle Assessment) czyli Ocenę cyklu życia produktu
Dlaczego warto zdecydować się na wykonanie LCA?
Jak wygląda realizacja projektu?
Nasze szkolenia ESG
Nasze atuty
Potrzebujesz wsparcia przy wyliczeniu śladu węglowego?
Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.
Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.