Case study: Program poprawy efektywności transportu dystrybucyjnego
Cel: Obniżenie kosztów realizacji i obsługi transportu w firmie przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi.
Dla naszego Klienta – firmy Durasan opracowaliśmy i wdrożyliśmy program efektywności transportu dystrybucyjnego.
Program obejmował trzy główne etapy:
- Audyt gospodarki transportowej
- Wdrożenie rekomendowanych zmian
- Nadzór wdrożeniowy
Korzyści z wdrożenia:
Działanie programu przyniosło w okresie dwuletnim następujące korzyści:
- Wzrost efektywności obsługi procesu transportu w firmie o 66%
- Spadek kosztów transportu ciężkiego o 5%
- Spadek kosztów transportu kurierskiego o 37%
Referencje:
„Dynamiczny wzrost naszej firmy stawia coraz wyższe wymagania w realizacji dostaw naszych produktów do odbiorów – zarówno dużych sieci handlowych, jak i mniejszych – tradycyjnych sklepów. Program wzrostu efektywności firmy Audytel umożliwił transformację sposobu realizacji naszego transportu czyniąc go jeszcze bardziej wydajnym i efektywnym. Jest to dla nas element potwierdzający wiarygodność naszej marki wśród obecnych i przyszłych Klientów”
Radosław Ozimkiewicz, Dyrektor Zarządzający
Case study: Wsparcie procesu zmian w magazynie sklepu internetowego
Cel: Poprawa efektywności procesów realizowanych w magazynie
Dla sklepu internetowego Presto zrealizowaliśmy program poprawy efektywności procesów realizowanych w magazynie.
Główne działania były ukierunkowane na zapewnienie wysokiej jakości obsługi zamówień sklepu internetowego poprzez:
- Optymalizację przepływu towarów wchodzących do magazynu (przyjęcia dostaw, zwroty)
- Optymalizację przepływu towarów wychodzących z magazynu (wydania)
- Uszczelnienie funkcjonowania procedur
- Poprawę wydajności obsługi reklamacji i serwisu
- Zwiększenie bezpieczeństwa pracy
- Optymalizację przepływu informacji wchodzących i wychodzących (wsparcie w budowie systemu raportowego)
Zmiany musiały następować bardzo szybko, przy zachowaniu należytej elastyczności w odniesieniu do nowych uwarunkowań zewnętrznych.
Do tego typu czynników należały: zmiana obiektu magazynowego w trakcie trwania projektu i równoległe wdrożenie systemu ERP dla całej organizacji.
Taka sytuacja wymagała bardzo dużego zaangażowania i wiary w sukces przez całą załogę sklepu PRESTO.
Referencje:
„Dynamiczny rozwój firmy wymógł w bardzo szybkim tempie przeprowadzenie zmian w funkcjonowaniu naszego magazynu. Projekt realizowany przez firmę Audytel umożliwił osiągniecie założonych celów”.
Roman Skorochód-Przyjemski, Prezes Zarządu