Transformacja cyfrowa
Cyfrowe miejsce pracy
Cyfrowe miejsce pracy (ang. Moder/Digital Workplace) to filozofia, która obejmuje realia tego, jak ludzie chcą pracować w dzisiejszym środowisku biznesowym oraz w jaki sposób rozwiązania cyfrowe w miejscu pracy umożliwiają taką aktywność.
Audytel wspiera Klientów we wprowadzeniu innowacji w obszarze współdziałania pracowników. Optymalizujemy procesy biznesowe oraz pracę grupową z wykorzystaniem narzędzi informatycznych poprzez następujące działania:
- Wspieranie nowych podejść do rozwiązywania problemów.
- Ujednolicenie komunikacji i praca grupowa wykorzystaniem platform takich jak MS Teams.
- Poprawa doświadczeń pracowników.
- Optymalizacja wydatków.
- Promowanie produktywności, także poprzez automatyzację działań.
- Uzupełnianie braków w umiejętnościach.
Automatyzacja procesów biznesowych
Nasze podejście do optymalizacji procesów biznesowych obejmuje przeprowadzenie następujących działań w organizacji klienta:
- Analiza i kategoryzacja dla funkcjonujących w organizacji procesów.
- Ocena potencjału prawnego i biznesowego transformacji.
- Analiza architektury procesów oraz narzędzi IT wykorzystywanych w organizacji oraz budowa wizji.
- Opracowanie „mapy drogowej” transformacji – kluczowe potrzeby organizacji wraz z koniecznymi zmianami operacyjnymi i prawnymi.
- Analiza business case – potencjalnych korzyści biznesowych wynikających z realizacji zaplanowanych zmian.
- Wdrożenie rozwiązań, którzy w pełni, ale i efektywnie kosztowo odpowiedzą na wcześniej zidentyfikowane potrzeby – m.in. z wykorzystaniem narzędzi takich jak Power Automate oraz Power BI.
- Edukacja pracowników i wykorzystanie najlepszych praktyk.
Co zyskujesz dzięki transformacji cyfrowej
- Oszczędność pieniędzy – zmniejszenie kosztów w wyniku przeniesienia procesów do sfery cyfrowej.
- Oszczędność czasu – skrócenie realizacji procesów biznesowych.
- Zwiększenie efektywności – lepsza praca grupowa oraz bardziej efektywna komunikacji.
- Ograniczenie błędów – wprowadzanie danych w postaci cyfrowej zmniejsza prawdopodobieństwo, że informacje zostaną nieprawidłowo wprowadzone lub przetworzone.
- Koncentracja na Kliencie – czas spędzony na powtarzalnych działaniach powoduje, że pracownicy poświęcają mniej czasu np. na obsługę klienta i ich satysfakcję. Zastosowanie w organizacji procesów cyfrowych ułatwia współpracę zarówno z klientami, jak i współpracownikami oraz pozwoli zautomatyzować rutynowe zadania.
- Bezpieczeństwo zdrowotne – możliwość wprowadzenia rozwiązań ograniczających bezpośrednie interakcje, co zwiększa bezpieczeństwo bez utraty wydajności.
- Wizerunek – firmy cyfrowe postrzegane są jako nowoczesne.