Prognozy w raporcie uwzględniają przede wszystkim wewnętrzne czynniki rozwoju rynku
takie jak: rządowe i samorządowe programy budowy regionalnych sieci szerokopasmowych oraz przychody generowane przez te projekty, wzrost konkurencji ze strony operatorów kablowych, utrzymujące się zainteresowanie usługami płatnej telewizji, rozwój usług mobilnych, pakietyzacja i konwergencja usługowa telekomunikacji, IT i mediów.
Adresaci raportu
- Firmy korzystające z usług telekomunikacyjnych, a także planujące modernizacje systemów ICT, zmianę dostawcy lub uruchomienie nowych usług
- Biura inwestycyjne, domy maklerskie i inwestorzy, poszukujący informacji dotyczących poszczególnych graczy rynkowych
- Vendorzy i dystrybutorzy sprzętu telekomunikacyjnego, a także operatorzy usług, szukający źródeł informacji do budowy planów operacyjnych i weryfikacji planów strategicznych.
Zawartość raportu:
Obszary rynku
- Telefonia stacjonarna (detal, hurt, IN)
- Telefonia mobilna (pre/post-paid, hurt)
- Dostęp do Internetu (5 rodzajów dostępu)
- Transmisja danych (7 typów usług, nowość!: rynek kolokacji i dzierżawy infrastruktury)
- Płatna telewizja
Zakres informacji
- Przychody,liczba klientów i wolumeny minut na poszczególnych rynkach w latach 2004-2015
- Charakterystyka segmentu klientów indywidualnych i biznesowych
- Dane operacyjne wiodących operatorów
- Omówienie wpływu regulacji UKE i KE na rynek telekomunikacyjny
- Analiza i prognoza cen usług
- Prognozy rozwoju poszczególnych segmentów rynku do 2020 r.
- Nowość! Analiza rynku datacenter oraz usług powiązanych.
Dane liczbowe i zestawienia
- Raport zawiera 122 wykresy i 12 tabel
- Dane dostępne w formacie elektronicznym
Dane operacyjne operatorów
- UPC Polska
- Cyfrowy Polsat/Polkomtel
- Exatel
- INEA
- Multimedia Polska
- Netia
- P4
- T-Mobile
- Orange
- Vectra
Korzyści:
Przygotowany przez firmę Audytel raport opisuje w sposób szczegółowy sprzedaż usług telekomunikacyjnych w latach 2004–2015 i prognozę do roku 2020. Ze względu na kompleksowy zakres raportu, jest on nieocenionym źródłem informacji na temat rynku telekomunikacyjnego we wszystkich jego aspektach:
- Dostawcy: charakterystyka konkurencji w poszczególnych subsegmentach rynku
- Produkty: wartość i dynamika rynku w podziale na kategorie; charakterystyka i zmiany w typie nabywanych usług
- Odbiorcy: wartość i rodzaje zamówień według grup odbiorców, potencjał sprzedaży usług
- Ceny: ceny detaliczne i hurtowe, pakietyzacja
- Załącznikiem do raportu jest arkusz, ze wszystkim tabelami i wykresami z raportu, który pozwala na samodzielną analizę danych.
Informacje o cenie i formacie raportu:
Data publikacji: maj 2016
Wersja językowa: polska
Format: treść raportu w formacie .pdf oraz załącznik jako arkusz, ze wszystkim tabelami i wykresami
Cena netto:
24 000 + VAT (23%)
FORMULARZ ZAMÓWIENIA
Tak, zamawiam raport „Raport Telekomunikacyjny – edycja 2016”
Błąd: Brak formularza kontaktowego.
Administratorem Państwa danych przetwarzanych wyłącznie w celu realizacji zamówienia będzie Audytel S. A. z siedzibą w Warszawie, ul. Skorupki 5. Podanie danych jest niezbędne do realizacji procesu zamówienia. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych oraz do ich poprawiania.