Webinarium, które odbyło się 2 kwietnia 2014 r. miało formę interaktywnej prezentacji realizowanej przez internet (z możliwością przesyłania pytań). Dedykowano je dla osób zarządzających firmami, prezesów, członków zarządu, dyrektorów zarządzających, dyrektorów finansowych. Poruszono takie zagadnienia jak ograniczenie reklamacji klientów, ograniczenie wzrostu zatrudnienia, podniesienie wydajności, czy problem z artykułami nierotującymi.
SZaprezentowane zostały studia przypadku (ang. Case study) dla małych i średnich przedsiębiorstw, które poprawiły efektywność operacyjną przy zaangażowaniu niewielkich nakładów finansowych. Słuchacze mogli poznać zasady standaryzacji informacji zarządczej, budowy piramidy raportowej z wykorzystaniem dostępnych narzędzi informatycznych oraz metody pracy ze wskaźnikami.
– Dziękujemy za udział w webinarium, którego głównym tematem były realne korzyści, jakie niesie ze sobą zarządzanie przedsiębiorstwem przez logistykę – mówi Krzysztof Miziński, dyrektor Działu Logistyki Audytel S.A. – Podczas spotkania pokazano uczestnikom, w jaki sposób takie podejście do zarządzania pozwala zwiększyć efektywność pracowników działów operacyjnych, ograniczyć koszty i sprawnie wykryć potencjał do poprawy.