Analiza podwójnej istotności (Double Materiality Assessment) w kontekście ESG jest zaawansowanym narzędziem oceny, które pozwala firmom zrozumieć, jak ich działania wpływają na środowisko i społeczeństwo oraz jak zmieniające się warunki środowiskowe i społeczne mogą wpłynąć na ich działalność. Proces ten skupia się na dwóch perspektywach: istotności zewnętrznej i wewnętrznej. Wykorzystując analizę podwójnej istotności, firmy mogą lepiej zrozumieć pełny zakres ryzyk i możliwości wynikających z ich interakcji z otoczeniem, co umożliwia bardziej świadome zarządzanie zasobami i strategie adaptacyjne. To narzędzie jest kluczowe dla rozwijania efektywnych strategii ESG, które nie tylko minimalizują negatywne wpływy, ale również wykorzystują potencjał środowiskowy i społeczny do budowania przewagi konkurencyjnej.
Jako Audytel kompleksowo wspieramy firmy w tym procesie.
Małgorzata Anoszczenko
tel. +48 22 537 50 50
Wspieramy firmy w przeprowadzaniu Analizy Podwójnej Istotności.
Dlaczego warto?
Jak wygląda realizacja projektu?
Nasze szkolenia ESG
Nasze atuty
Wesprzemy też Twoją firmę w przeprowadzaniu Analizy
Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.
Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.