Analiza podwójnej istotności

Analiza podwójnej istotności i badanie interesariuszy

Analiza podwójnej istotności to ocena, która bada zarówno wpływ działalności firmy na kwestie ESG, jak i wpływ tych kwestii na samą firmę, pomagając identyfikować kluczowe ryzyka i szanse. Szkolenie wprowadza w koncepcję oceny wpływu działalności firmy na kwestie środowiskowe, społeczne i zarządcze (ESG) oraz odwrotnie – jak te kwestie wpływają na firmę. Uczestnicy dowiedzą się jak przeprowadzić analizę podwójnej istotności, aby lepiej zrozumieć ryzyka i szanse związane z ESG, co jest niezbędne dla tworzenia strategii zrównoważonego rozwoju i rzetelnego raportowania. Szkolenie jest idealne dla firm, które chcą skutecznie zarządzać swoim wpływem na zrównoważony rozwój i spełniać oczekiwania interesariuszy.

Zapraszam na nasze szkolenia
Małgorzata Anoszczenko
tel. +48 22 537 50 50




    Przy zapisaniu powyżej 2 osób obowiązuje rabat w wysokości 20% na wszystkich uczestników szkolenia.

    Liczbę uczestników ustalimy podczas rozmowy telefonicznej.

    Adresaci szkolenia

    Szkolenie jest adresowane do menedżerów, specjalistów ds. ESG, kadr zarządzających oraz konsultantów odpowiedzialnych za raportowanie zrównoważonego rozwoju i zgodność z regulacjami.

    Program szkolenia:

    1

    Zrozumienie kontekstu i otoczenia organizacji

    • Zebranie dokumentacji zewnętrznej, wewnętrznej na temat firmy
    • Identyfikacja modelu biznesowego firmy
    • Mapowanie łańcucha wartości firmy
    2

    Identyfikacja tematów i interesariuszy

    • Przygotowanie potencjalnej listy tematów istotnych
    • Przygotowanie potencjalnej listy interesariuszy
    • Warsztat w celu weryfikacji listy tematów i interesariuszy
    • Projektowanie badania istotności
    • Przygotowanie metodologii do oceny istotności wpływu tematów
    • Przygotowanie metodologii do oceny istotności finansowej
    • Ustalenie sposobu zaangażowania interesariuszy
    3

    Przeprowadzanie badania podwójnej istotności

    • Ocena istotności wpływu
    • Wywiady i ankiety
    • Warsztaty i wywiady z interesariuszami
    • Warsztaty i wywiady z interesariuszami
    • Przeprowadzenie oceny istotności finansowej
    • Analiza wyników
    • Podsumowanie wyników
    • Przygotowanie matrycy podwójnej istotności
    • Warsztat dla kadry zarządczej (wynik prac, walidacja)
    4

    Raport i matryca podwójnej istotności

    • Przykłady wykorzystania
    • Case study
    • Sesja pytań i odpowiedzi

    1

    Zrozumienie kontekstu i otoczenia organizacji

    • Zebranie dokumentacji zewnętrznej, wewnętrznej na temat firmy
    • Identyfikacja modelu biznesowego firmy
    • Mapowanie łańcucha wartości firmy
    2

    Identyfikacja tematów i interesariuszy

    • Przygotowanie potencjalnej listy tematów istotnych
    • Przygotowanie potencjalnej listy interesariuszy
    • Warsztat w celu weryfikacji listy tematów i interesariuszy
    • Projektowanie badania istotności
    • Przygotowanie metodologii do oceny istotności wpływu tematów
    • Przygotowanie metodologii do oceny istotności finansowej
    • Ustalenie sposobu zaangażowania interesariuszy
    3

    Przeprowadzanie badania podwójnej istotności

    • Ocena istotności wpływu
    • Wywiady i ankiety
    • Warsztaty i wywiady z interesariuszami
    • Warsztaty i wywiady z interesariuszami
    • Przeprowadzenie oceny istotności finansowej
    • Analiza wyników
    • Podsumowanie wyników
    • Przygotowanie matrycy podwójnej istotności
    • Warsztat dla kadry zarządczej (wynik prac, walidacja)
    4

    Raport i matryca podwójnej istotności

    • Przykłady wykorzystania
    • Case study
    • Sesja pytań i odpowiedzi

    Prowadzący:

    Marcin Czarnecki
    Ekspert w dziedzinie zarządzania i rozwoju firm FMCG Food w Polsce i Europie: wieloletni Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny i Członek Rad Nadzorczych firm Raisio Polska, Danone, Bongrain (Grupa Savencia), Rigas Piensaimnieks (Ryga, Łotwa), Grupa Delicpol, Bakalland SA, Bielenda SA, współ-założyciel PROTEINrise start-upu z branży foodtech. Od lipca 2023 Prezes Zarządu Sonko, Grupa Oshee.
    Obszary specjalizacji to połączenie tematyki zrównoważonego rozwoju (ESG) ze strategią, sprzedaż i marketing, innowacyjność, zarządzanie procesami i zmianą.
    Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, European University (MBA) w Barcelonie, studiów podyplomowych w London Business School, INSEAD, Wharton Business School, oraz studiów doktoranckich na wydziale Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej (SGH).


    Informujemy, że szkolenie online odbędzie się na platformie ClickMeeting. Zastrzegamy sobie jako organizatorzy prawo do odwołania szkolenia lub zmiany terminu w przypadku, gdy nie zbierze się wystarczająca liczba uczestników. W takiej sytuacji, wszelkie uiszczone opłaty zostaną Państwu zwrócone.

    Doradztwo i szkolenia zamknięte

    Oprócz szkoleń online oferujemy również kompleksowe doradztwo ESG, dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Pomagamy wdrażać strategie zrównoważonego rozwoju, tworzyć raporty ESG oraz zarządzać ryzykami związanymi z odpowiedzialnym biznesem. Oferujemy także szkolenia zamknięte, dostosowane do specyfiki organizacji, aby zapewnić pełne wsparcie w zakresie ESG. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o naszych usługach i dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie osiągnąć cele zrównoważonego rozwoju.

    Zapisz się na szkolenie




      Przy zapisaniu powyżej 2 osób obowiązuje rabat w wysokości 20% na wszystkich uczestników szkolenia.

      Liczbę uczestników ustalimy podczas rozmowy telefonicznej.

      Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.

      Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.

      Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

      Nasi Klienci