Zrozumienie kontekstu i otoczenia organizacji
- Zebranie dokumentacji zewnętrznej, wewnętrznej na temat firmy
- Identyfikacja modelu biznesowego firmy
- Mapowanie łańcucha wartości firmy
Analiza podwójnej istotności to ocena, która bada zarówno wpływ działalności firmy na kwestie ESG, jak i wpływ tych kwestii na samą firmę, pomagając identyfikować kluczowe ryzyka i szanse. Szkolenie wprowadza w koncepcję oceny wpływu działalności firmy na kwestie środowiskowe, społeczne i zarządcze (ESG) oraz odwrotnie – jak te kwestie wpływają na firmę. Uczestnicy dowiedzą się jak przeprowadzić analizę podwójnej istotności, aby lepiej zrozumieć ryzyka i szanse związane z ESG, co jest niezbędne dla tworzenia strategii zrównoważonego rozwoju i rzetelnego raportowania. Szkolenie jest idealne dla firm, które chcą skutecznie zarządzać swoim wpływem na zrównoważony rozwój i spełniać oczekiwania interesariuszy.
Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.
Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.