Logistyka e-commerce

Rynek e-commerce zmienił wszystkie branże i nieodwracalnie zmienił zachowania konsumentów umożliwiając klientom zakupy o każdej porze niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Coraz więcej osób dokonuje zakupów wyłącznie poprzez Internet. Konsumenci przestali się bać zakupów online, dokonywania płatności elektronicznych oraz wcześniej mocno skomplikowanego procesu realizacji zamówień. Podstawowe aspekty, które przekonują do zamówień online klientów indywidualnych to: szybka realizacja zamówienia, łatwy zwrot zakupionych towarów, sprawna obsługa oraz szeroka oferta.

Logistyka sklepów internetowych

jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany w sposobie organizacji i zarządzania procesami dystrybucji dla e-commerce, zwłaszcza nowego elementu jakim jest logistyka zwrotów i reklamacji. To ważne elementy w obsłudze logistycznej sklepów internetowych nastawionej na kompleksową obsługę zamówień.

Rozwiązania logistyczne

Nasze usługi opieramy na skrupulatnej analizie potrzeb, stosujemy indywidualne podejście do każdej firmy. Projektując modele logistyczne dla e-commerce, bierzemy pod uwagę całościowo procesy logistyczne w firmie. Możemy też skupić się na obszarach wskazanych przez Klienta, ale nie tracąc z oczu obrazu całości. Sprawnie działająca i kompleksowa obsługa sklepów internetowych to duża część sukcesu przedsiębiorstwa.

Głównymi czynnikami, które mają wpływ na rozwój platformy sprzedażowej  e-commerce to:

  • Klient i zaspokojenie jego potrzeb przed- i posprzedażowych.
  • Kompletacja zamówień.
  • Logistyka dystrybucji.
  • Obsługa zwrotów i reklamacji.
  • Zarządzanie zapasami.
  • Zarządzanie zakupami.

Właściwie zaprojektowane etapy procesu realizacji pozwalają budować przewagę rynkową poprawiając jedocześnie jakość obsługi klienta.

Główne obszary naszych działań to:

Projektowanie procesów logistycznych dla e-commerce

Zapewniamy profesjonalne i rzetelne podejście, a także przejrzysty plan i harmonogram działań. Skupiamy się i analizujemy wszystkie etapy procesów w Twoim przedsiębiorstwie. Zaprojektowane z myślą o obsłudze logistycznej sklepu internetowego.

Mapowanie procesów logistycznych

przygotowujemy graficzne odwzorowanie funkcjonujących procesów w Twoim przedsiębiorstwie lub modelujemy nowe proces, które poprawiają obsługę sprzedaży internetowej oraz efektywność działania.

Projektowanie magazynu

szybkie i elastyczne procesy magazynowania. Zaprojektujemy magazyn z myślą o obecnych i przyszłych procesach. Nasze projekty przedstawiają wyposażenie magazynu, przebieg operacji, przepływy ładunków i ludzi. Wariantowo przedstawiane są sposoby automatyzacji procesów. Szybka realizacji zamówień klientów oraz szybkość obsługi zwrotów to kluczowe aspekty w naszych projektach logistyki magazynowej sklepu internetowego.

Wsparcie wdrożeniowe dla systemów WMS

Wspieramy w określeniu celów wdrożenia, identyfikujemy wymagania odnośnie funkcjonowania magazynu, modelujemy procesy obsługi magazynowej sklepu. Raport stanowi doskonałe wskazówki dla firm dostarczających rozwiązania WMS.

Jako podmiot zewnętrzny patrzymy na działalność Twojego przedsiębiorstwa z innej perspektywy. W zależności od skali organizacji, logistyczna obsługa sklepów internetowych i procesów logistycznych w przedsiębiorstwie może być bardzo złożonym procesem, w którym każdy element systemu logistycznego ma znaczenie, dlatego do takiej współpracy delegujemy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem. Są oni w stanie zlokalizować newralgiczne obszary, które warto zorganizować w inny, bardziej efektywny sposób. Dzięki temu projektowanie systemów logistycznych z Audytel przynosi wymierne rezultaty w postaci redukcji kosztów logistycznych, usprawnienia procesów oraz poprawy ich efektywności.

Logistyka e-commerce

Logistyka e-sklepu – doradzimy jak ją usprawnić

Jeśli chcesz zwiększyć wydajność operacyjną procesów i operacji oraz chcesz, aby wszystkie procesy przebiegały sprawnie to projektowanie procesów logistycznych sklepu internetowego jest właśnie dla Ciebie. Bardzo wnikliwie analizujemy sytuację w przedsiębiorstwie, skupiając się przede wszystkim na funkcjonowaniu wszystkich procesów biznesowych w handlu internetowym.

Dzięki temu otrzymasz:

  • Wsparcie we wdrożeniu zmian.
  • Projekt dopasowany do Twoich potrzeb.
  • Czytelną dokumentację projektową oraz procesową.
  • Wytyczne do precyzyjnego zarządzania procesami logistycznemu sklepu.
  • Szczegółowy opis (mapowanie) obecnych procesów lub nowych (modelowanie).
  • Wyraźną redukcję kosztów operacyjnych.
  • Identyfikację źródeł problemu oraz wskazanie sposobu eliminacji.

Doradzimy Ci najlepsze rozwiązania logistyczne dla Twojego sklepu online

Krzysztof Miziński

600 085 252








    Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.
    Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
    Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.