Praktyczny webinar przeznaczony dla osób zarządzających przedsiębiorstwami, specjalistów ds. zarządzania kryzysowego oraz ciągłością działania w organizacjach.
Ostatnie wydarzenia związane z Pandemią COVID-19 zaskoczyły niemal wszystkich uczestników rynku. Wywołały one dość nieoczekiwanie i nagłe zmiany w organizacjach, na które nie każda z nich jest przygotowana.
Problem transformacji i zarządzania zmianą jeszcze nigdy nie był tak istotny jak teraz. Wymaga on podejmowania szybkich, precyzyjnych, logicznych i zrozumiałych wewnątrz organizacji decyzji.
Dlatego też jako firma doradcza Audytel we współpracy z firmą technologiczną Focus Telecom przygotowaliśmy dla Państwa praktyczny warsztat online – na którym postaramy się przedstawić gotowe koncepcje, schematy i rozwiązania do zastosowania w trudnej sytuacji.
W trakcie tego Webinarium omówimy:
1. Zarys strategicznych obszarów życia przedsiębiorstwa w kryzysie:
- Procesy obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Optymalizacja procesów, zarządzanie łańcuchem dostaw.
- Organizacja i zarządzanie pracą, tymczasowe zmiany dla pracowników.
- Płynność finansowa, fakturowanie, ściąganiem należności.
- Bezpieczeństwo danych i zasobów IT, ochrona przed cyberatakami.
- Regularna analiza ryzyka oraz scenariuszy kryzysowych.
- Budowanie strategii działania na najbliższe miesiące w kryzysie.
2. Narzędzia i praktyki stosowane przy transformacji do pracy zdalnej:
-
-
- Przeniesienie infolinii firmowej z centrali stacjonarnych na wirtualne (przekierowania numeracji, nagrania rozmów, kolejki przelewowe).
- Wparcie procesów komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem systemów do telekonferencji.
- Wsparcie procesów obsługi zgłoszeń od klientów za pomocą systemów ServiceDesk, WorkFlow, Contact Center.
- Wsparcie procesów windykacji dzięki wykorzystaniu wielokanałowych systemów komunikacji (Tel, SMS, Email, Fax).
-
Serdecznie zapraszamy do zapisów:
Data: 15.04.2020, godz. 11:00-12:30
Zapraszamy!