Organizacja przetargów na zakupy energii

Zajmujemy się organizacją przetargów na zakupy energii elektrycznej.

Zakres usługi może obejmować reprezentowanie zamawiającego oraz ogłoszenie postępowania w jego imieniu, przygotowanie dokumentacji do przetargu oraz wzorów umów, szacowanie wartości zamówienia, a także odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców, zadawane w trakcie procedury zakupowej. Na życzenie Klienta inwentaryzujemy punkty poboru energii w zakresie niezbędnym do określenia przedmiotu zamówienia oraz przygotowania profili zużycia energii.

Co zyskujesz?

Korzyści wynikające z powierzenia nam organizacji przetargu

Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z naszej usługi organizacji przetargów na zakup energii elektrycznej, zyskają:

  • odciążenie zasobów własnych,
  • wsparcie merytoryczne,
  • wsparcie techniczne,
  • precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia skutkujące uzyskaniem niskiej ceny.

Z nami możecie oszczędzić na energii na różne sposoby. Usługą, która pomoże w optymalizacji zużycia energii, jest m.in.: organizacja grupy zakupowej – zapraszamy do zapoznania się z jej szczegółami.

Przykładowe realizacje:

Organizacja przetargów na zakupy energii – nasze realizacje:

Dla naszego Klienta, Miasta Stołecznego Warszawy, wykonaliśmy kompleksową usługę organizacji oraz utrzymania grupy zakupowej, której następstwem było przygotowanie przez nas postępowania zakupowego. Nasze działania doprowadziły do istotnego zoptymalizowania zużycia energii elektrycznej oraz oszczędności finansowych. 

Z naszych usług związanych z organizacją przetargów na zakup energii elektrycznej skorzystali również m.in.:

  • Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin
  • Miasto Poznań
  • Miasto Szczecin
  • Miasto Wrocław
  • TRANSCHEM Sp. z o.o.

Zapytaj o ofertę:

+48 732 080 269